Bryllupsmorgen – tilbakeblikk

Hurra for oss!
Fem år er gått siden vi giftet oss, og selv om feiringen er noe utsatt – kommer her et lite tilbakeblikk – til timene før bryllupet. Mannen var hos en kompis, mens jentene og jeg var hjemme hos oss. Så rart å se på bildene av hvordan det var da, for det er jo skjedd noen endringer siden. Det var spente timer med sminking og påkledning, og en veldig innpåsliten Lillesøster som ikke skjønte helt hva som skjedde. Lille toåringen min satt som klistret på meg og ville ikke slippe taket – så mye av forberedelsene ble gjort med henne på fanget. Jeg ble jo så varm, husker jeg – og litt stressa av at hun ikke ville slippe. Tilslutt ble hun og Storesøster hentet, og jeg fikk lagt siste touch før det bar avgårde til Rådhuset i Oslo.

Susanne_Lars-Petter_00044Susanne_Lars-Petter_00046Susanne_Lars-Petter_00050Susanne_Lars-Petter_00052Susanne_Lars-Petter_00056Susanne_Lars-Petter_00057Susanne_Lars-Petter_00065Susanne_Lars-Petter_00077
Susanne_Lars-Petter_00091susanne_lars-petter_00633

Det er helt merkelig at det allerede er gått fem år siden vi hadde verdens beste bryllup og bryllupsfest med verdens beste folk ❤

foto: Henrik Beckheim
(verdens beste bryllupsfotograf!)

 

Lillesøsters

Legg igjen en kommentar

