Nytt skoleår

Jeg har fått en andreklassing! Og en sjetteklassing!
Hvordan i alle dager skjedde det? Jeg synes den tiden går skummelt fort, altså – bare se forskjellen på snuppene fra i fjor (til venstre) og nå. Det er godt å komme tilbake til hverdagen, selv om det er litt hardt. Mye info, mye å tenke på, logistikk å planlegge og i det hele tatt, men første skoledag i det nye skoleåret gikk helt supert. Godt å se gamle venner, lærerinnene og nye klasserom – spente på hva året vil bringe! For Storesøster blir det leirskole til våren – og jeg kjenner jeg grugleder meg allerede!

2016 vs 2017

How did I get a second and sixth-grader!?!
Time goes so fast, and I barely hanging in… It is good to have come back to the harsh everyday – routines and all. The first day of school was good, seeing old friends, the teachers, the new class rooms. Excited for new learning and memories. Big sister is ready for camp in the spring, too – me – not quite decided on that one yet…

Lillesøsters

Legg igjen en kommentar

