Høyt over Oslo

Denne helgen hadde jeg besøk av fine Kristin. I fjor ga jeg henne gavekort på Kollensvevet – og det var på tide å løse det ut. Så fredag møttes vi til lunsj og Afternoon tea på Cafe Christiania, shoppet litt og så dro vi hjem til jentene. Det ble taco og prosecco, og en hel masse skravlings. Lørdag morgen føk jentene avgårde på fjell-høstferie med svigers, og Kollensvevet sto for tur.

Sommerfuglene kiler skikkelig både på vei opp og mens vi står der og venter. Jeg sklir utfor først så jeg kan ta bilder av Kristin når hun kommer ned, og selv om jeg har gjort det et par ganger tidligere er det fortsatt fullt kaos i sommerfuglene i magene da jeg slipper taket i kanten. Da det er Kristin sin tur og hun kommer seilende hører jeg hylene før jeg ser henne, men etter en liten stund er jeg tilgitt for gaven 😛 Så stikker vi bort til Holmenkollen Park hotel for å la adrenalinet roe seg og spise litt lunsj. Det må et glass prosecco til..

Så fór Kristin videre i 40-årslag, mens jeg dro hjem og nøt høstsola med bok ute et par timer. Helt alene hjemme er sjelden kost. Jeg lot klesvask være klesvask, og frydet meg over å ikke måtte gjøre noe som helst. Vant som jeg er med full fart fremover kjente jeg rastløsheten gnage litt da sola forsvant – og så ble lørdagskvelden fylt av både skrekkfilm (IT) og dansing på Blå til Club Juicy: RapCaviar Vs Are & Be Feat. Eekbs.

Supergøy å danse – det er altfor lenge siden sist!

 

Lillesøsters

Legg igjen en kommentar

